YESTERDAY WAS FUN

fast jag hittade ingen present till min mamma, får kolla imorn också. vad vill hon ha liksom?

jag älskar det faktum att det fortfarande är sommar, slutet av september, jag älskar att det händer så mkt kul nu/i höst (kmr bli världens bästa höst!), jag älskar att jag kommer få massa fina saker från NY när mamma kommer hem, jag älskar att det finns så mycket bra musik nu, jag älskar att vi ska äta tacos till middag, jag älskar att jag äntligen är klar med min religion-uppsats trots att den inte blev så bra, jag älskar att jag går i en så bra skola med de bästa lärarna.

det finns bara en sak som saknas i mitt liv just nu.


någon av dessa godibitar kommer mammi antaligen hem med.

jävligt tråkigt inlägg, i know men palla bättra sig?
varför ska man blogga egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0