MUSIC CAN CHANGE YOU

FÖRST: APPROPÅ MUSIK- JUST NU SPELAR DOM PÅ DEBASER! AAAAAAAH!
OBS! Behöver verkligen inte läsas, flummigt.
Men jag tänkte på en sak, jag byter smak/stil inom musik väldigt ofta. I våras lyssnade jag bara på 60 och 80 tal, typ Beatles, Jimi Hendrix, Led Zeppelin och dom, och 80tal- ja väldigt poppig musik. Innan dess lyssnade jag bara på techno, real house! Och jag har också haft några rockperioder- Metallica, Static-X, Stones m.fl.

Jag älskar musik! Just nu sattes Dirty Diana med Michael Jackson på. Favoriten!
Har också bytt stil väldigt mycket, "fina flickan", rockig, vanlig, egen och jag har också haft en konstig kläd-period.

Man påverkas väldigt mycket av musik, tänk på dreadsmänniskor, rockers, och dom som inte lyssnar på musik alls, man ser det ju på klädstilen!

IDOL MED DELIKATESSOST NU, LÖÖÖVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0