JAG ÄR BESVIKEN PÅ MIG SJÄLV

varför pluggar man aldrig hemma?

tänkte komma med lite fler musiktips, asbra musik har jag hittat!
hellacopters- toys and flavours
timbaktu- en high 5 & 1 falafel
niklas hocker (idol 2009)
italo brothers- stamp on the ground
jos conzlez- crosses
kalle baah- små svarta änglar
sonic palms- on the beach
promoe- mammas gata
reverend and the makers- open your windows
sam sparro- black and gold
calvin harris- the girls
britney spears- stronger
imogen heap- the walk
beatles- twist and shout
the chermical brothers- the salmon dance
the ting tings- thats not my name
trentemller moan- vocal remix ft ane trolle
led zeppelin- babe im gonna leave you

nu ska jag till täby c med mammi tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0