Two pics and the story about today

Var i skolan en timme idag, var mest upprop. Jag hade ju inte oroat mig alls, ingen ångest och vad kul det skulle bli. Men så blev det ju inte. Jag har en roll i min skola som jag inte trivs i, som ingen av mina kompisar kommer förstå om dom läser detta. Och nu när jag haft så sjukt kul har jag förändrats till en vad jag tkr bättre människa, men när jag kom tillbaka till allt idag rasade allt igen och jag blev samma gamla människa.

Men detdär är ju ganska privat så lite mer ytligt: ja, efter skolan åkte jag och Elin och Tess till Täby och drack cocacola. Och nu är jag hemma, har ätit llite lunch (cola, mackor och jordgubbar). Inget mer planerat idag, förutom att försöka bli frisk.

Två bilder sätter jag iallafall in från kryssningen, härliga drinkar detdär! (Kommer nog fler bilder snart)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0