Trött och varm



( Bild från Paris i våras )

Kom precis hem, puh vad varmt det är! Och shit vad jag hatar kollektivtrafik! Skulle haft 20 minuter tillgodo i Täby Centrum, där jag har min tandläkare, men ist kom jag 45 minuter försent pga krångel med buss och tåg. Min tandläkare blev inte glad. Ganska chockad såg hon ut men fick iallafall en ny tid i september. Efter det mötte jag upp min mamma och hennes två kompisar för lunch!
Och jag var väldigt arg på ungdomsmottagningen också för dom svarar inte så jag tänkte åka dit och boka en tid istället. Men nänä, där var det helt mörkt och stängt. Men när jag kom ut ringde jag dit iallafall och fick tid NÄSTA TISDAG! WHAT?! JAG MÅSTE DIT NUUUU! Helvete!
Och när jag kommer hem hade jag glömt stänga av tv:n, så den har stått på hela dagen.. Miljövänligt.

För att pigga upp mig själv hade jag tänkt fixa ett grillpartaj ikväll med mina närmsta kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0