Sommar 2009 har varit bäst!

Det har den verkligen! Har gjort allt jag velat. Varit på Skinnarviksberget och träffat sköna människor, varit i Rålis och träffat sköna människor, varit i Borås och träffat sköna människor, och Grekland och träffat sköna människor, varit med min bästavän Sandra och andra härliga kompisar, varit på festival och träffat sköna människor, varit ute med vår kära båt i skärgården och umgåtts med sköna människor, tältat utan tält, haft mysiga grillkvällar i solnedgången, varit på gröna lund x2 och i Eskilstuna med syster! (I LOVE SKÖNA MÄNNISKOR) Så jag har absolut ingen ångest inför att skolan ska börja, jag tar det som det kommer. Skulle möjligtvis vara för att jag inte gjort mina "läxor" över lovet som jag skulle göra, men jaja.


Idag ska jag in till stan med M, ska leta efter en cool väst i massa second hand affärer och sen är det ju fest i tunnelbanan! Fast det har vi inte köpt biljettter till dock :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0